Generelt
De nåværende handels- og leveringsbetingelsene gjelder for alle kjøp som gjøres på oSpejlspecialisten.dk og er derfor utelukkende underlagt regler og betingelser som gjelder for dette. For forretningskunder og prosjektkunder gjelder de avtalte generelle salgs- og leveringsbetingelsene. Alle kontrakter er signert på dansk, og det er ikke inngått noen bindende kjøpsavtale med Mirror Specialist Aps før ordrebekreftelse er mottatt. Mirror Specialist Aps forbeholder seg retten til når som helst og uten grunn å avvise salg med videresalg i tankene, uavhengig av reklame, skilting, lager osv.
Priser
Prisene på Spejlspecialisten.dk er daglige priser, oppgitt i danske kroner og inkluderer 25% moms for privatkunder og eks. Mva for forretnings- og offentlige kunder, med mindre annet er oppgitt. De angitte prisene gjelder bare for leveranser i Danmark, inkludert Grønland, Færøyene og ikke brobygde øyer. Underlagt noen. skatteendringer, priser og korrekturlesing.
Innbetaling
De mulige betalingsmetodene hos Spejlspecialisten.dk Dankort VISA VISA Elektron MobilePay Det blir ikke belastet noe gebyr og beløpet blir ikke belastet kortet ditt før varene er sendt. Det skal bemerkes at et større beløp aldri kan trekkes enn det du godkjente for kjøpet. Speilspesialist Aps beholder eierskapet til de solgte varene, uavhengig av om levering har funnet sted inntil hele kjøpesummen og eventuelle renter og / eller gebyrer er betalt. Rabatter i alle former kan ikke kombineres. Det er ingen mulighet for forskuddsbetaling, da klientens juridiske stilling her er vesentlig dårligere enn andre betalingsformer.
Frakt og levering
Spejlspecialisten.dk leverer bare i Danmark, ikke brobygde øyer, men tilskudd og inkluderer ikke Grønland og Færøyene. Varer levert av godstransport leveres som utgangspunkt til fortauskanter, på fast grunn og i gateplan. Forutsetningene om solid grunn- og gatenivå gjelder også når du velger et 'må gjøres'-alternativ. Pakker som sendes med pakkedistributør blir levert på døren eller til valgt leveringssted. Leveringstiden for bestillingen avhenger av leveringstiden for hvert produkt og vil vises for hvert produkt. Bestillinger kan deles inn i flere leveranser og muligens leveres over flere dager, dette skyldes forsendelse fra flere lokasjoner. Varene blir levert på hverdager innen normal arbeidstid. Det tas forbehold om utsolgte varer og utsatt leveringstid hos Mirror Specialist
Transportskader
Kontroller varene dine så snart du mottar forsendelsen. Hvis det er synlige skader på forsendelsen, må du merke det på fraktseddelen når du registrerer kvitteringen. Hvis du oppdager at varene er skadet, må du varsle oss umiddelbart. Se også avsnitt. 7 av handelsbetingelsene. For forretningskunder og prosjektkunder gjelder de avtalte generelle salgs- og leveringsbetingelsene.
Avbestillings- og returrett
Ved forbrukerkjøp der bestillingen av varer skjer via internett, har forbrukeren vanligvis 14 dager angrerett - hos Speilspesialisten har du 30 dager! Hvis du har kjøpt flere varer på en bestilling, kan du velge å kansellere enkelte deler av kjøpet, men fraktkostnadene vil ikke bli refundert.
Betingelsen for å bruke angreretten er at du innen 30 dager etter mottak av varen, informerer Mirror Specialist om at du ønsker å kansellere kjøpet. Varslingen må gis pr. mail, telefon eller lignende og herved tydelig indikere at du ønsker å utøve din angrerett.
Du er bare ansvarlig for en. forverring i verdien av produktet på grunn av håndteringen av produktet annet enn det som er nødvendig for å bestemme arten, egenskapene og måten driften av varene har.
Du har vanligvis lov til å undersøke produktet på samme måte som du kan og må gjøre i en virksomhet, men du må ikke bruke det. Hvis du brukte det på en måte som du ikke kan eller ikke kan gjøre i en virksomhet, og vi ikke kan selge det igjen, eller ikke kan selge det til full pris igjen, må du stole på at vi trekker ned verdifallet i det beløpet, du må ha tilbake. Hvis varen ikke lenger har en handelsverdi, refunderer vi ikke kjøpsbeløpet.
Ved kjøp av varer hos Spejlspecialisten.dk kan originalemballasjen være en betydelig del av verdien av produktet. Returner derfor alltid emballasjen for å sikre full verdi av produktet. Du må også sørge for at varen er ordentlig pakket inn når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken (e) til vi mottar den. Lagre postkvittering så vel som alle. spor og sporingsnummer.'
Bruk av angrerett og retur
Før du returnerer og innen 30 dager etter mottak av varen din, kan du kontakte Mirror Specialist kundesupport:
Tlf: 74 53 15 29 som vil oppgi returenummer og returadresse.
Bestillingen må returneres innen 30 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å kansellere kjøpet. Husk alltid å legge ved en kopi av kjøpsfakturaen, med tydelig angitt returnummer. Forbrukerens ansvar er risiko og kostnader forbundet med retur av ordren. Hvis du velger å benytte deg av din avbestillingsrett, vil Speilspesialisten tilbakebetale alle betalinger (men ingen ekstra kostnader som et resultat av ditt valg av leveringsmetode annet enn standardleveransen fra www.Spejlspecialisten.dk) uten unødig forsinkelse og senest 30 dager fra datoen vi har blitt varslet om din beslutning om å bruke angreretten. Speilspesialisten forbeholder seg imidlertid retten til å holde tilbake refusjonen til varene er returnert, med mindre det kan gis dokumentasjon på at varene er returnert. Med mindre annet er avtalt, vil speilspesialisten tilbakebetale den samme betalingsmåten som ble brukt for kjøpet. Vær oppmerksom på at varer returneres uten porto, pr. krav eller uten distribusjon, nektet av Speilspesialisten Bortsett fra angreretts- og returrett, er også tjenester og skreddersydde varer.
Garanti
Speilspesialisten ber om at varene skal inspiseres umiddelbart etter mottakelse. Hvis det oppdages mangler eller mangler, vennligst informer dem umiddelbart. For forretningskunder og prosjektkunder gjelder dessuten de avtalte alminnelige salgs- og leveringsbetingelsene I samsvar med reglene i Københavnsloven får du som forbruker 24 måneders garanti på alle varer (for produkter med begrenset levetid er din klagerett imidlertid begrenset til holdbarheten som er vanlig for den det gjelder) produkt). Hvis varen ikke klarer å forutse i løpet av klageperioden, betyr kravet at du enten kan få gjenstanden reparert, byttet, pengene tilbake eller rabatt i pris, avhengig av den spesifikke situasjonen, men selvfølgelig under forutsetning av at kravet er berettiget. I tilfelle en legitim klage, kan Copenhagen Law mangelsreglene gjelde. Garantien dekker ikke skader på produktet forårsaket av driftsfeil, håndteringsfeil, endringer eller grov feilbruk fra brukerens side. Dette inkluderer også å endre den gjeldende strømmen til enhver relevant komponent. Det vises for øvrig til Københavnsloven § 78 for klageprosedyre.
Bruk av klageretten
Klager angående mangler og mangler må varsles Speilspesialisten innen rimelig tid etter varen er mottatt. Du / Du blir sterkt oppfordret til å avgi uttalelse angående produktets mangler eller mangler i forbindelse med klagen, da unnlatelse av dette kan forlenge saneringsprosessen.
For å annonsere ved å kontakte Mirror Specialist kundesupport:
Tlf: 74 53 15 29
Mail: ordre@Spejlspecialisten.dk som vil sikre noen. sende den stemplede og adresserte returetiketten slik at speilspesialisten betaler fraktkostnadene. Vær oppmerksom på at reklamasjonsretten for produktet ditt bortfaller hvis du har brukt et installasjonsprogram utenfor Mirror Specialist eller montert produktet selv der det har oppstått en feil.
Individuell informasjon
Datakontrolleren for Spejlspecialisten.dk er Kamilla Giandrup
Kjeks
For å forbedre brukeropplevelsen på Spejlspecialisten.dk, brukes informasjonskapsler på nettstedet. Informasjonskapsler er en standardteknologi som de fleste nettsteder bruker i dag. En cookie er en liten tekstfil som lagres i nettleseren din og registreres som en unik bruker. En cookie kan ikke spre virus eller andre ondsinnede programmer.
Bruk av nettsteder av informasjonskapsler
Informasjonskapsler er nødvendige for at nettstedet skal fungere. Informasjonskapsler hjelper oss også med å få en oversikt over ditt besøk på nettstedet, slik at vi kontinuerlig kan optimalisere og målrette nettstedet mot dine behov og interesser. For eksempel husker informasjonskapsler hva du la i handlekurven, om du har besøkt nettstedet før og om du er logget inn. Du kan lese mye mer om vår bruk av informasjonskapsler på vår hjemmeside. Du kan lese mye mer om vår bruk av informasjonskapsler HER. Hvis du har spørsmål om informasjonskapslene dine, kan du kontakte:
Tlf: 74 53 15 29
ordre@Spejlspecialisten.dk
Ansvar
Spejlspecialisten.dk tar forbehold for eventuelle feil i tekst og priser, feil i illustrasjoner / bilder, feil i varelager, systemfeil, utsolgte varer, returordrer, forsinkelser, endringer i valutakurser, kundefeilbestillinger og force majeure. For forretningskunder og prosjektkunder gjelder de avtalte generelle salgs- og leveringsbetingelsene